Չինաստանն ու Հնդկաստանը տապալում են ռուսական նավթի հետ կապված G7-ի պլանները
<<Թուրքիային ջախջախելը ռուսների համար խնդիր չէ, բայց...>>
Էկոնոմիկայի նախարարը թվերի մանիպուլյացիայով խեղաթյուրում է իրավիճակը
Հասնել և անցնել Ամերիկայից Պաշտոնապես ներկայացրած ու մեր տեսած իրականությունները տարբեր են
Երբ վատ իրագործելով վարկաբեկում ենք գեղեցիկ գաղափարը, դա գաղափարից չէ, մեր մեղքն է
Արցախի էներգետիկայի համար «ապագա կա», դա հիդրոկայաններն են
Հանրապետության բնակչության մտածող հատվածը դադարել է զարմանալ վարչապետ Փաշինյանի ժամանակ առ ժամանակ հնչեցրած «ինքնատիպ» մտքերից: Բայց հարցը նրանումն է, որ պրն․ Փաշինյանը չի դադարեցնում ոչ միայն նման մտքերի արտաբերումը այլև պարբերաբար դրանք գործնական քայլերով կյանքի կոչելու հավակնությունները, որոնք երկրի համար ռեալ վտանգ են ներկայացնում:
Ռուս-իրանական մրցակցությունը թեժանում է Հարավային Կովկասում. Al-Monitor
Եթե Արցախում կա զբոսաշրջություն, դա նշանակում է որ այստեղ անվտանգ է
Խաղաղ պայմաններում Սյունիքից հեռացել է բնակչության 18%-ը, ինչ սպասել այս ամենից հետո
Վարդան Ոսկանյան. Իրանական զորավարժությունների գոտու ընտրությունն ակնհայտորեն պարունակում է մի քանի բացահայտ ուղերձ
Առհասարակ պատերազմական գոտիներում ու պատերազմների ժամանակ դժվար է հասկանալ այս կամ այն դաժանության, բռնությունների ու վանդալիզմի շարժառիթները, քանի, որ պատերազմները չունեն գրված կանոններ: Սակայն խորքային ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս դաժանության թաքնված շարժառիթները, որոնք լայն հասարակությանը հասանելի չեն ու մնում են աննկատ:
«Բազմիցս խոսել եմ տարածաշրջանի կոմունիկացիաների բացման թեմայով: Սա նոյեմբերի 9-ի եռակողմ հայտարարության կարևոր դրույթներից է, ՀՀ կառավարության առաջնահերթություններից: Հունվարի 11-ի հայտարարության մեջ դրա վերաբերյալ կա պայմանավորվածություն: Այդտեղ գրված է, որ ՀՀ-ն պիտի հնարավորություն ունենա Ադրբեջանի տարածքով տարանցել բեռներ, նույնը՝ Ադրբեջանը ՀՀ տարածքով: Այդ տեքստում հստակ գրված է, որ պետք է պայմանավորվածություններ ձեռք բերվեն մաքսային, սահմանապահ, սանիտարական, ֆիտոսանիտարական հսկողության վերաբերյալ: Այսինքն՝ կա հստակ արձանագրում, որ ինչպես ընդունված է և ինչպես տեղի է ունենում, Հայաստանի տարածքը՝ որպես տարանցիկ ուղի օգտագործելու պարագայում, ինչպես մնացած բոլոր դեպքերում է, այդ հատումը պետք է տեղի ունենա այդ կանոններով. ինչպես են օրինակ այսօր հատում Վրաստանի կամ ԻԻՀ քաղաքացիները: Նույն կանոններով: Որովհետև Ադրբեջանի վերջին 30 տարվա քաղաքականությունը եղել է Հայաստանի շրջապափակումը: Կոմունիկացիաների բացումն իրականում մեր օրակարգն է, ոչ թե Ադրբեջանի: Մենք համարում ենք, որ կոմունիկացիաների բացումով հաղթահարում ենք ՀՀ-ն շրջափակելու Ադրբեջանի քաղաքականությունը»:
Հարավային Կովկասի 30 տարվա փակ երկաթուղային ուղիների բացման հավանականությունը մեծ է: Երկաթուղին հիմնականում փակվել է Հայաստանի համար, Վրաստանը և Ադրբեջանը կոմունիկացիների այլ տարբերակներ ունեն: Այժմ Վրաստանը կարծես թե դեմ չէ աբխազական երկաթուղու բացմանը, իսկ Ադրբեջանը խոսում է ապաշրջափակման մասին: